Communiceren met bijzondere doelgroepen

Bijzondere doelgroepen

Om goed om te kunnen gaan met bijzondere doelgroepen is het belangrijk om inzicht te krijgen in deze doelgroepen. Kennis en communicatie zijn hierbij de sleutel. De training besteed dan ook veel aandacht aan juist deze onderwerpen.

Omgaan met agressie
Bijzondere doelgroepen

Wat verstaan we onder bijzondere doelgroepen?

  • Mensen uit andere culturen
  • Mensen met lichamelijke beperkingen
  • Bejaarde mensen
  • Jongeren en studenten
  • (Ex-) gedetineerden
  • Daklozen
  • Mensen met verstandelijke beperkingen
  • Verslaafden
Bijzondere doelgroepen
Communiceren met bijzondere doelgroepen

Waarom leren communiceren met bijzondere doelgroepen?

Op een effectieve manier leren en trainen, hoe u het beste kunt communiceren met bijzondere doelgroepen, draagt bij aan uw werkgenot én professionaliteit. De juiste manier van communiceren voorkomt onder andere onduidelijkheid, frustratie en agressie.

Omgaan met agressie
Bijzondere doelgroepen

Stevig staan voor uw klant!

Dit is ons motto en niet voor niks. U staat voor uzelf, uw organisatie en uw product. Door ook letterlijk stevig voor uw klant te staan, verbetert u de kwaliteit die u kunt bieden in alle opzichten.

 

 

SA Trainingen

 

Zonnedauw 5

5731 TX, Mierlo

 

T: (0492) 261870

M: (06) 14669673

E: info@satrainingen.nl

 

Kvk: 52448576

Iban: NL75RABO0325228841

BTW nummer: NL147496809B01