Mystery guest agressie

Wij adviseren om jaarlijks uw agressiebeleid te evalueren en waar nodig verbeteringen in uw agressieprotocol aan te brengen. Een manier om te toetsen hoe het gesteld is met de wijze waarop wordt omgegaan met agressie binnen uw organisatie is het inzetten van mystery guests. 

Wat is een mystery guest?

Een mystery guest is iemand die wordt ingezet om een beroep te doen op de dienstverlening van een organisatie en en zijn of haar bevindingen nauwgezet te beschrijven. Er wordt op steeds grotere schaal van deze vorm van onderzoek gebruik gemaakt.

Om een zo realistisch mogelijke ervaring te krijgen, wordt het personeel vooraf niet, of niet specifiek, van de mystery guest op de hoogte gebracht.

Mysteryguest agressie
Mystery guest agressie

Doel

De bevindingen van de mystery guest worden verwerkt en dienen uiteindelijk ter verbetering van het serviceniveau en het bewaken van de kwaliteit. Een bijkomend doel is het mogelijk aantonen van een verband tussen gerichte trainingen en klanttevredenheid.



Stevig staan voor uw klant!

Dit is ons motto en niet voor niks. U staat voor uzelf, uw organisatie en uw product. Door ook letterlijk stevig voor uw klant te staan, verbetert u de kwaliteit die u kunt bieden in alle opzichten.

 

 

SA Trainingen

 

Zonnedauw 5

5731 TX, Mierlo

 

T: (0492) 261870

M: (06) 14669673

E: info@satrainingen.nl

 

Kvk: 52448576

Iban: NL75RABO0325228841

BTW nummer: NL147496809B01