Mystery agressor

Wij adviseren u om jaarlijks uw agressiebeleid te evalueren en waar nodig verbeteringen in uw agressieprotocol aan te brengen. Een goede manier om te toetsen hoe het gesteld is met de wijze waarop u en uw mensen omgaan met agressie is het inzetten van een mystery agressor. 

Wat is een mystery agressor?

Een mystery agressor is iemand die wordt ingezet om een beroep te doen op de dienstverlening van een organisatie en en zijn of haar bevindingen nauwgezet te beschrijven. Er wordt op steeds grotere schaal van deze vorm van onderzoek gebruik gemaakt. Om een zo realistisch mogelijke ervaring te krijgen, wordt het personeel vooraf niet specifiek van de mystery agressor op de hoogte gebracht.

Mystery agressor
Mystery agressor

Doel

De bevindingen van de mystery agressor worden verwerkt en dienen uiteindelijk ter verbetering van het serviceniveau en het bewaken van de kwaliteit. Een bijkomend doel is het mogelijk aantonen van een verband tussen trainingen en klanttevredenheid.



Stevig staan voor uw klant!

Dit is ons motto en niet voor niks. U staat voor uzelf, uw organisatie en uw product. Door ook letterlijk stevig voor uw klant te staan, verbetert u de kwaliteit die u kunt bieden in alle opzichten.

 

 

SA Trainingen

 

Zonnedauw 5

5731 TX, Mierlo

 

T: (0492) 261870

M: (06) 14669673

E: info@satrainingen.nl

 

Kvk: 52448576

Iban: NL75RABO0325228841

BTW nummer: NL147496809B01