Advies

Niet alleen het volgen van cursussen en trainen in communicatieve vaardigheden zijn belangrijk. Wanneer en hoe leidt u uw mensen op? Waar liggen risico's binnen uw organisatie? Hoe kunt u uw klanten nog klantvriendelijker benaderen? Met welk programma ga je deze uitdagingen te lijf? Wij kunnen u hierin adviseren en begeleiden.

 

Advies agressie en geweld

Heeft u een goed geïmplementeerd agressieprotocol? Hebben uw goed opgeleide mensen wel veilige ruimtes en omstandigheden om in te werken? Is het nodig om uw medewerkers een agressietraining of overvaltraining te geven? Zo ja, wanneer en hoe vaak moet die herhaald worden?

Deze en meer vragen moet u zich stellen om er zorg voor te dragen dat u en uw werknemers optimaal zijn voorbereid en beschermd tegen agressie en geweld. Welke vragen allemaal gesteld moeten worden en de juiste antwoorden hoeft u niet zelf te bedenken. Deze expertise kunnen wij u bieden in de vorm van advies en trainingen in het voorkomen van agressie en geweld.

 

Wilt u na uw genomen maatregelen weten of het resultaat heeft? Wij kunnen ook assessments uitvoeren om te toetsen of het goed gaat in uw organisatie.


Stevig staan voor uw klant!

 

Dit is ons motto en niet voor niks. U staat voor uzelf, uw organisatie en uw product. Door ook letterlijk stevig voor uw klant te staan, verbetert u de kwaliteit die u kunt bieden in alle opzichten.

 

 

 

SAT Advies Trainingen Diensten

 

Zonnedauw 5

5731 TX, Mierlo

 

T: (0492) 261870

M: (06) 14669673

E: info@satrainingen.nl

 

Kvk: 52448576

Iban: NL75RABO0325228841

BTW nummer: NL147496809B01